Η Heineken «κερνάει» τους τολμηρούς Αθηναίους… μια εντελώς διαφορετική διαδρομή στην Αθήνα σε συνεργασία με το Taxibeat και το Daily Secret

Στο πλαίσιο της παγκόσμιας καμπάνιας «Cities of the World», η νέα πρωτότυπη ενέργεια της Heineken, με τίτλο «City Ride», σε προσκαλεί να ανακαλύψεις μοναδικούς, άγνωστους προορισμούς και συναρπαστικές εμπειρίες στην Αθήνα μαζί με το Daily Secret*. Η διαδρομή κερασμένη από τη Heineken και ο προορισμός… άγνωστος. Θα το τολμήσεις;


Heineken_City-RideΓια τις επόμενες τρεις εβδομάδες, εντόπισε τα 5 αυτοκίνητα της Heineken στους δρόμους της πόλης και επιβιβάσου, εντελώς δωρεάν. Το City Ride θα σε οδηγήσει σε έναν άγνωστο προορισμό της Αθήνας για να απολαύσεις μια μοναδική εμπειρία. Είναι απλό: «κατέβασε» την εφαρμογή του Taxibeat και επέλεξε τη διαδρομή Heineken City Ride. Μέσα στο αυτοκίνητο, απάντησε στις ερωτήσεις του οδηγού και απόλαυσε την πιο ταιριαστή στη δική σου προσωπικότητά σου εμπειρία. Μία επίσκεψη σε ένα retro μπαρμπέρικο; Μια βόλτα σε μία καλά κρυμμένη αυλή; Η εμπειρία να μαγειρεύεις δίπλα στον chef ενός hip εστιατορίου; Τόλμησε να βγεις έξω από τα συνηθισμένα και να ανακαλύψεις την πόλη σου, βιώνοντας μία εντελώς διαφορετική διαδρομή, έχοντας παρέα μέχρι 2 φίλους σου.

Η καμπάνια ξεκίνησε δυναμικά με τη δημιουργία συλλεκτικών φιαλών Heineken, που αναγράφουν τα ονόματα των ελληνικών πόλεων, Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Ηράκλειο, ενώ αυτό το διάστημα πραγματοποιείται μεγάλος πανελλαδικός διαγωνισμό που κερνάει περισσότερες από 10.000 διαδρομές με ταξί στις ίδιες πόλεις. Και τώρα η Heineken έρχεται να προσφέρει περισσότερες ανεπανάληπτες εμπειρίες!

Σκέψου «Γίνεται», ξέχνα τη συνηθισμένη σου διαδρομή προς το κέντρο της πόλης, και ζήσε μία μοναδική εμπειρία, ειδικά σχεδιασμένη για σένα από την Heineken, σε συνεργασία με το Daily Secret[1].

Μείνετε συντονισμένοι, καθώς οι εκπλήξεις από τη Heineken δε σταματούν εδώ. #skepsouginetai.

[1] Η συνεργασία με το Daily Secret, καθώς επίσης και με το Taxibeat, εντάσσονται στην ευρύτερη πρωτοβουλία της Heineken για την έμπρακτη υποστήριξη ελληνικών start-up επιχειρήσεων. Αξίζει να σημειωθεί ότι, στο πλαίσιο της ίδιας πρωτοβουλίας, από το Σεπτέμβριο του 2013 η Heineken είναι αρωγός του χώρου εργασίας, δικτύωσης και υποστήριξης  νέων Ελλήνων και Ολλανδών επιχειρηματιών, Orange Grove, καθώς και διάφορων άλλων εγχειρημάτων που προάγουν τη νεανική επιχειρηματικότητα.

 



Διαβάστηκαν σχετικά με την Μπύρα

Sorry. No data so far.

0 thoughts on “Η Heineken «κερνάει» τους τολμηρούς Αθηναίους… μια εντελώς διαφορετική διαδρομή στην Αθήνα σε συνεργασία με το Taxibeat και το Daily Secret